Учасникам

Учасникам

Потрібно брати участь!

100%-ва участь всіх представників галузі в повній мірі відображає стан ринку і збере всіх споживачів у даній сфері. Команда організаторів виставки працює над залученням обох сторін, так як ми зацікавлені в зміцненні українського ринку текстилю.

Надійне партнерство

Кожен заявлений розділ виставки підкріплений роботою c цільовою аудиторією виставки.

Індивідуальна робота

Повідомте нам про бажання прийняти участь, ми обов’язково запропонуємо вам оптимальний варіант участі у виставці, рекламні можливості, які працюють до, під час і після заходу.

Цільова аудиторія

Відвідувачі виставки, зацікавлені у співпраці з компаніями, чия діяльність охоплює сферу виготовлення та дистрибуції тканин, ниток, фурнітури, профільного обладнання, текстильну галузь, профільні послуги.

Зручний, визнаний майданчик

Міжнародний виставковий центр – найбільший виставковий майданчик України з зручним розташуванням поряд з великими транспортними магістралями Києва.

Цифри і факти

Учасники виставки дистриб’ютори і виробники в наступних розділах:

  • Фурнітура
  • Тканина
  • Пряжа
  • Нитки
  • Обладнання
  • Готові текстильні вироби
  • Послуги з пошиття, навчання
  • Ткани. Нитки для індивідуального пошиття і рукоділля

Напрямок діяльності бізнес відвідувачів (*частина компаній займаються виробництвом і торгівлею одночасно)

  • Виробництво 67.28 %
  • Торгівля 58.95 %

Географія учасників

Exhibit_ua

Учасники ALLTEX 2018

  • Нові учасники 38%
  • Постійні учасники 62%

Кількість відвідувачів

Весна 2016, 16 753 відвідувачів
Осінь 2016, 16 858 відвідувачів
Весна 2017, 17 953 відвідувача
Осінь 2017, 17 978 відвідувачів
Весна 2018, 14 271 відвідувач
  • Бізнес-відвідувачі виставки 43%
  • Приватні профільні відвідувачі 57%

Обсяги діяльності бізнес-відвідувачів виставки, які займаються виробництвом

  • Фабрика
  • Цех
  • Ательє, приватні замовлення
  • Дизайнери

Розподіл сфер діяльності бізнес-відвідувачів виставки, які займаються торгівлею

  • Оптова торгівля
  • Мережа магазинів
  • Фірмовий магазин
  • Торгова точка

Ступінь участі в прийнятті рішень

  • Самостійно
  • Беру участь у прийнятті рішення
  • Консультую
  • Не впливаю

Інформація про інтереси бізнес-відвідувачів весінньої виставки 2018 року

Тканини для виробництва одягу 59.5%
Фурнітура 54.8%
Нитки, волокна 46.5%
Друк на тканині 36.9%
Етикетки 34.3%
Трикотажні полотна 33.8%
Обладнання 32%
Тканини спеціального призначення 30.6%
Ексклюзивна тканина 27.9%
Прикладні матеріали 26.8%
Тканина для виробництва постільної білизни 25.5%
Мереживо 24.7%
Жіночий одяг 22.8%
Аксесуари 21.8%
Наповнювачі 20.8%
Неткані матеріали 18.7%
Пряжа 18.4%
Дитячий та підлітковий одяг 15.9%
Шкіра, хутро 15.7%
Чоловічий одяг 15.6%
Постільна білизна 15%
Рушники, халати 13.4%
Матеріали для виробництва білизни 13.3%
Тканини для столової білизни 12.7%
Корпоративний одяг 11.9%
Штори, тюль 11.6%
Спецодяг 11.6%
Ковдри, подушки 11.5%
Технології САПР 11.5%
Портьєрні тканини 10.7%
Білизна, панчішно-шкарпетковий трикотаж 10%
Столова білизна 9.3%
Головні убори 8%

Успішна участь у виставці. На замітку учасникам!

Виставка Alltex-Expo наближається. Ви зареєструвалися, обрали стенд, обговорили всі організаційні питання з організаторами. Начебто, усе вже зроблено, можна готуватися і чекати виставку. Але досвідчені учасники виставки знають, що ряд простих дій забезпечують максимальний ефект. Сьогодні організатори пропонують експонентам не просто участь у виставковому заході, а практично комплексну рекламну кампанію, тобто беручи участь в виставці, Ви отримаєте більший ефект до, під час і після виставки.

Сподіваємося, що поради, які ми зібрали, будуть корисні усім, незалежно від досвіду участі у виставках і Вашого напрямку діяльності.

Робота з організаторами

  •  Ваш стенд незалежно від його розташування (є він кутовим чи лінійним), потрібно зробити помітним і привабливим для відвідувачів.
    Необхідно, щоб Ваша продукція була відкрита для потоку відвідувачів, огляд не повинен закриватися людиною, яка працює на стенді, обладнанням і т.п.
    Дуже добре, коли стенді є “фішка” – експонат, який імовірно приверне уваги відвідувачів.
    Надмірно велика кількість продукції на стенді так само погана, як і її нестача.
    Освітлення експонатів на стенді зайвим не буває – яскраве світло завжди привертає до собе увагу.
  •  До виставки узгодьте із організаторами параметри стенду і сплануйте розміщення Вашої продукції та рекламних матеріалів. Подбайте про наявність, або замовте необхідне додаткове обладнання. Це полегшить Вам оформлення стенда і розміщення продукції в день заїзду на виставку.
  •  Уточніть у організаторів прогнозовану кількість учасників та відвідувачів виставки та заздалегідь підготуйте необхідну кількість рекламних листівок, візиток, прайсів. Кваліфіковані організатори відкрито дають таку інформацію щодо виставки як: статистичні показники кількості й складу відвідувачів та учасників, динаміку зростання виставки, напрямок інтересів потенційних клієнтів. Тому при виборі заходу зверніть увагу на статистику виставок минулих років.
  •  Ефективною можливістю залучення додаткової уваги до Вашої компанії є проведення семінарів і презентаційних заходів під час виставки. Ми готові надати майданчик і анонсувати подію до і під час виставки.
  •  Не забувайте! Ми завжди анонсуємо участь компаній на своєму сайті та на сторінках заходу, включаємо анонси в Дайджест – обов’язково надсилайте Ваші новини, рекламні фотографії, презентацію Вашої участі у виставці, новинки, заходи, пропозиції про співпрацю і т.п.
  •  Уточніть у свого менеджера про додаткову рекламу в каталозі, можливості розсилки, аудіорекламу на виставці та інше.

Взаємодійте з організаторами, бо наша загальна мета – максимально ефективна участь кожного експонента.

Робота з клієнтами до виставки

  • Виставка це прекрасний привід нагадати про себе і зустрітися зі своїми клієнтами. Надішліть персонального листа кожному своєму клієнтові із запрошенням відвідати Ваш стенд під час виставки.
  • Зробіть сертифікат, який Ваш клієнт зможе обміняти на подарунок на Вашому стенді.
  • Перед виставкою збільште свою активність в соцмережах і на сайті, розміщуйте більше залучаючого контенту і не забудьте запросити клієнтів відвідати Ваш стенд на виставці.
  • Оновіть всю інформацію про Вашу компанію, продукцію, торгову марку на сайті і в соцмережах. Люди, які познайомляться з Вами на виставці, продовжать формувати свою думку про бренд, знайшовши Вас в інтернеті.

Робота під час виставки

  •  Визначте цілі участі (продаж продукції, корисні знайомства, реклама, пошук партнерів, які здійснюють закупівлі і т.п.) і під час виставки орієнтуйтеся на них.
  •  Зробіть свій стенд гостинним і відкритим – кожен відвідувач заслуговує на увагу і ввічливе вітання. Дайте відвідувачеві озирнутися (5-10 секунд), а потім делікатно почніть спілкування. Пам’ятайте, що відвідувачу завжди легше зав’язати розмову з людиною, яка, так само як і він, стоїть. Користуйтеся почуттям гумору).
  •  Намагайтеся не тільки розповісти про ваші товари, а дайте можливість відвідувачеві ознайомитися з вашим товаром ближче, побути в ролі експерта. Відзначайте найбільш актуальні питання з боку відвідувачів, та в подальшому включайте цю інформацію в свою розповідь про особливості товару. Також використовуйте цей зворотний зв’язок для подальшого розвитку, поліпшення якості, розширення асортименту продукції.
  • Влаштовуйте конкурси, лотереї та розіграші. Це допоможе вам залучити до свого стенду більше людей і виглядати виграшно на тлі конкурентів.
  • Зберіть контакти, як у відвідувачів стенду, так і у інших учасників.
  • Слідкуйте за програмою виставки, відвідуйте семінари та спілкуйтеся з великою кількістю людей на виставці. Це збільшить ваші шанси знайти потенційних клієнтів.

Робота після виставки

  •  Протягом тижня після виставки зв’яжіться з кожним відвідувачем стенду, який залишив свої контакти. Можливо, хтось втратив вашу візитку або не може зв’язатися з вами.
  •  Так як e-mail лист може не дійти адресату, зателефонуйте потенційним клієнтам, нагадайте про себе, повідомте, наприклад, про дії промоакції, купон на яку він отримав на виставці.
  •  Подякуйте відвідувачів Вашого стенду в соцмережах.
  •  Проаналізуйте, наскільки вам вдалося досягти поставлених цілей участі у виставці, а також опрацювати зворотний зв’язок від відвідувачів стенду, зв’яжіться з організаторами і залиште свої відгуки та пропозиції.

Пам’ятайте, що аксіома будь-якої успішної рекламної дії: Ефективне охоплення цільової аудиторії + Якісна рекламна пропозиція = Зростання продажів з довгостроковим ефектом.