Учасникам

Учасникам

Потрібно брати участь!

100%-ва участь всіх представників галузі в повній мірі відображає стан ринку і збере всіх споживачів у даній сфері. Команда організаторів виставки працює над залученням обох сторін, так як ми зацікавлені в зміцненні українського ринку текстилю.

Надійне партнерство

Кожен заявлений розділ виставки підкріплений роботою c цільовою аудиторією виставки.

Індивідуальна робота

Повідомте нам про бажання прийняти участь, ми обов’язково запропонуємо вам оптимальний варіант участі у виставці, рекламні можливості, які працюють до, під час і після заходу.

Цільова аудиторія

Відвідувачі виставки, зацікавлені у співпраці з компаніями, чия діяльність охоплює сферу виготовлення та дистрибуції тканин, ниток, фурнітури, профільного обладнання, текстильну галузь, профільні послуги.

Зручний, визнаний майданчик

Міжнародний виставковий центр – найбільший виставковий майданчик України з зручним розташуванням поряд з великими транспортними магістралями Києва.

Цифри і факти

Кількість відвідувачів

Весна 2017, 17 953 відвідувача
Осінь 2017, 17 978 відвідувачів
Весна 2018, 14 271 відвідувач
Осінь 2018, 16 758 відвідувачів
Весна 2019, 19 093 відвідувача

Країни відвідувачів

ParticALLTEX_ua
  • Бізнес-відвідувачі виставки 44%
  • Приватні профільні відвідувачі 56%

Обсяги діяльності бізнес-відвідувачів виставки, які займаються виробництвом

  • Фабрика
  • Цех
  • Ательє, приватні замовлення
  • Дизайнери

Розподіл сфер діяльності бізнес-відвідувачів виставки, які займаються торгівлею

  • Оптова торгівля
  • Мережа магазинів
  • Фірмовий магазин
  • Торгова точка

Інформація про інтереси бізнес-відвідувачів весняної виставки 2019 року

Фурнітура 58%
Тканини для виробництва одягу 51%
Нитки, волокна 44%
Друк на тканині 36%
Обладнання 31%
Етикетки 31%
Ексклюзивна тканина 28%
Трикотажні полотна 26%
Прикладні матеріали 26%
Дизайнерський одяг 26%
Тканини спеціального призначення 25%
Наповнювачі 20%
Мереживо 19%
Тканина для виробництва постільної білизни 18%
Технології САПР 16%
Пряжа 16%
Неткані матеріали 16%
Шкіра, хутро 15%
Постільна білизна 11%
Штори, тюль 11%
Тканини для столової білизни 11%
Портьєрні та гардинні тканини 10%
Матеріали для виробництва білизни 9%
Столова білизна 8%

Успішна участь у виставці. На замітку учасникам!

Виставка Alltex-Expo наближається. Ви зареєструвалися, обрали стенд, обговорили всі організаційні питання з організаторами. Начебто, усе вже зроблено, можна готуватися і чекати виставку. Але досвідчені учасники виставки знають, що ряд простих дій забезпечують максимальний ефект. Сьогодні організатори пропонують експонентам не просто участь у виставковому заході, а практично комплексну рекламну кампанію, тобто беручи участь в виставці, Ви отримаєте більший ефект до, під час і після виставки.

Сподіваємося, що поради, які ми зібрали, будуть корисні усім, незалежно від досвіду участі у виставках і Вашого напрямку діяльності.

Робота з організаторами

  •  Ваш стенд незалежно від його розташування (є він кутовим чи лінійним), потрібно зробити помітним і привабливим для відвідувачів.
    Необхідно, щоб Ваша продукція була відкрита для потоку відвідувачів, огляд не повинен закриватися людиною, яка працює на стенді, обладнанням і т.п.
    Дуже добре, коли стенді є “фішка” – експонат, який імовірно приверне уваги відвідувачів.
    Надмірно велика кількість продукції на стенді так само погана, як і її нестача.
    Освітлення експонатів на стенді зайвим не буває – яскраве світло завжди привертає до собе увагу.
  •  До виставки узгодьте із організаторами параметри стенду і сплануйте розміщення Вашої продукції та рекламних матеріалів. Подбайте про наявність, або замовте необхідне додаткове обладнання. Це полегшить Вам оформлення стенда і розміщення продукції в день заїзду на виставку.
  •  Уточніть у організаторів прогнозовану кількість учасників та відвідувачів виставки та заздалегідь підготуйте необхідну кількість рекламних листівок, візиток, прайсів. Кваліфіковані організатори відкрито дають таку інформацію щодо виставки як: статистичні показники кількості й складу відвідувачів та учасників, динаміку зростання виставки, напрямок інтересів потенційних клієнтів. Тому при виборі заходу зверніть увагу на статистику виставок минулих років.
  •  Ефективною можливістю залучення додаткової уваги до Вашої компанії є проведення семінарів і презентаційних заходів під час виставки. Ми готові надати майданчик і анонсувати подію до і під час виставки.
  •  Не забувайте! Ми завжди анонсуємо участь компаній на своєму сайті та на сторінках заходу, включаємо анонси в Дайджест – обов’язково надсилайте Ваші новини, рекламні фотографії, презентацію Вашої участі у виставці, новинки, заходи, пропозиції про співпрацю і т.п.
  •  Уточніть у свого менеджера про додаткову рекламу в каталозі, можливості розсилки, аудіорекламу на виставці та інше.

Взаємодійте з організаторами, бо наша загальна мета – максимально ефективна участь кожного експонента.

Робота з клієнтами до виставки

  • Виставка це прекрасний привід нагадати про себе і зустрітися зі своїми клієнтами. Надішліть персонального листа кожному своєму клієнтові із запрошенням відвідати Ваш стенд під час виставки.
  • Зробіть сертифікат, який Ваш клієнт зможе обміняти на подарунок на Вашому стенді.
  • Перед виставкою збільште свою активність в соцмережах і на сайті, розміщуйте більше залучаючого контенту і не забудьте запросити клієнтів відвідати Ваш стенд на виставці.
  • Оновіть всю інформацію про Вашу компанію, продукцію, торгову марку на сайті і в соцмережах. Люди, які познайомляться з Вами на виставці, продовжать формувати свою думку про бренд, знайшовши Вас в інтернеті.

Робота під час виставки

  •  Визначте цілі участі (продаж продукції, корисні знайомства, реклама, пошук партнерів, які здійснюють закупівлі і т.п.) і під час виставки орієнтуйтеся на них.
  •  Зробіть свій стенд гостинним і відкритим – кожен відвідувач заслуговує на увагу і ввічливе вітання. Дайте відвідувачеві озирнутися (5-10 секунд), а потім делікатно почніть спілкування. Пам’ятайте, що відвідувачу завжди легше зав’язати розмову з людиною, яка, так само як і він, стоїть. Користуйтеся почуттям гумору).
  •  Намагайтеся не тільки розповісти про ваші товари, а дайте можливість відвідувачеві ознайомитися з вашим товаром ближче, побути в ролі експерта. Відзначайте найбільш актуальні питання з боку відвідувачів, та в подальшому включайте цю інформацію в свою розповідь про особливості товару. Також використовуйте цей зворотний зв’язок для подальшого розвитку, поліпшення якості, розширення асортименту продукції.
  • Влаштовуйте конкурси, лотереї та розіграші. Це допоможе вам залучити до свого стенду більше людей і виглядати виграшно на тлі конкурентів.
  • Зберіть контакти, як у відвідувачів стенду, так і у інших учасників.
  • Слідкуйте за програмою виставки, відвідуйте семінари та спілкуйтеся з великою кількістю людей на виставці. Це збільшить ваші шанси знайти потенційних клієнтів.

Робота після виставки

  •  Протягом тижня після виставки зв’яжіться з кожним відвідувачем стенду, який залишив свої контакти. Можливо, хтось втратив вашу візитку або не може зв’язатися з вами.
  •  Так як e-mail лист може не дійти адресату, зателефонуйте потенційним клієнтам, нагадайте про себе, повідомте, наприклад, про дії промоакції, купон на яку він отримав на виставці.
  •  Подякуйте відвідувачів Вашого стенду в соцмережах.
  •  Проаналізуйте, наскільки вам вдалося досягти поставлених цілей участі у виставці, а також опрацювати зворотний зв’язок від відвідувачів стенду, зв’яжіться з організаторами і залиште свої відгуки та пропозиції.

Пам’ятайте, що аксіома будь-якої успішної рекламної дії: Ефективне охоплення цільової аудиторії + Якісна рекламна пропозиція = Зростання продажів з довгостроковим ефектом.